top of page

Východočeskej svět uspěl na veletrhu cestovního ruchu v Praze

V rámci tradičního veletrhu cestovního ruchu Holiday World v pražských Letňanech se se svým prezentačním stánkem představil také Pardubický kraj a jeho Destinační společnost Východní Čechy. Ta si z veletrhu odnesla jedno významné ocenění, a to za prezentační kampaň Východočeskej svět, která v rámci celorepublikové konkurence získala třetí místo v kategorii Inovativní marketingová komunikace. Veletrh je pro návštěvníky otevřen až do neděle.

„I přesto, že v rámci každoročních statistik vychází náš kraj jako nejméně navštěvovaný, což je však dáno způsobem, jak je tato statistika koncipována, tak děláme společně s naší Destinační společností Východní Čechy maximum, abychom náš kraj návštěvníkům zatraktivnili. Nemáme Karlštejn, Pražský hrad nebo Lednicko-valtický areál, ale chceme prezentovat to nejlepší z našeho kraje, a to jak pro domácí, tak zahraniční návštěvníky. Proto například i v letošním roce budeme pokračovat v oblíbených letních jízdách parních vlaků, rozvíjíme tvrz Bouda na Králicku, ale investujeme také do Zámku Pardubice či Winternitzových automatických mlýnů, které se z mého pohledu stanou klenotem krajského města. Kromě investiční činnosti jsme však aktivní také na poli prezentace a snažíme se vymýšlet neotřelé kampaně, které zaujmou,“ uvedl hejtman Martin Netolický.


Takovou kampaní je projekt Východočeskej svět, se kterým Destinační společnost Východní Čechy uspěla také v celorepublikovém srovnání a na veletrhu si odnesla třetí místo v kategorii Inovativní marketingová komunikace. „V rámci kampaně se snažíme turisty z celé republiky zaujmout jedním z hovorových jazykových specifik části našeho kraje. Proto náš Východočeskej svět zahrnuje Veselej kopec, Králickej Sněžník, Pardubickej zámek, Visutej most nebo Kladrubskej hřebčín. Původně nápad vznikl téměř jako vtip, který se ale rozvinul do kampaně, kterou ocenila i odborná porota, což nás samozřejmě těší. Důležitější však je, že na ni velmi kladně reagují také návštěvníci z jiných částí republiky, protože právě ona koncovka je velmi dobře zapamatovatelná,“ uvedla ředitelka Destinační společnosti Východní Čechy Alena Horáková.

3 zobrazení
bottom of page